به سایت رسا تاسیسات خوش آمدید.در صورت بروز هر گونه مشکل با ما در تماس باشید.

لوله سفید چیست؟ بهترین برند لوله سفید کدام است؟

04 تیر

لوله سفید چیست؟ بهترین برند لوله سفید کدام است؟

لوله سفید چیست؟ بهترین برند لوله سفید کدام است؟

لوله­ی سفید یا پلی پروپیلن یکی از محصولات پلیمری است و جنس آن از پلاستیک است و بسیار سبک و مقاوم می باشد. لوله­های سفید در چند دهه­ی اخیر یک جایگزین بسیار مناسب برای لوله­های گالوانیزه به حساب می­آیند. این نوع لوله با نام­های متفاوتی مثل لوله سبز، لوله پروپیلن، لوله تک لایه و لوله pp در بازار ایران یافت می­شوند. در این لوله­های سفید آب به هیچ وجه رسوب نمی­کند و مزه­آن نیز تغییر نمی­کند و همچنین می­شود از آن برای انتقال آب گرم و سرد استفاده کرد.

 

 

علاوه بر این لوله­ها به گونه­ای ساخته شدند که اصلا زنگ نمی­زنند و به دلیل طول عمر بالایی که دارند خرید و نصب آن­ها از نظر اقتصادی بسیار با صرفه­اند. این لوله­ها با آهک ترکیب نمی­شوند. در برابر گرما و صدا عایق هستند. این لوله­ها در هنگام نصب به هیچ وجه ضایعات ندارند. از این لوله­ها به دلیل انعطاف پذیری که دارند، در موارد بسیاری می­توان استفاده کرد. به عنوان مثال این لوله­ها در صنعت ساخت و ساز ساختمانی در دستشویی، آشپزخانه، و برای انتقال آب گرم و سرد استفاده می­شوند.

اما نکته­ای که باید در حین استفاده از آن­ها رعایت شود این است که این لوله­ها به هیچ وجه نباید در معرض نباید در معرض حرارت و گرمای زیاد قرار بگیرند و به هیچ وجه نباید آن­ها را جوش داد زیرا اصلا ضد جوش نیستند. در صورتی که مایل به خم کردن لوله­های سفید هستید با سشوارهای مخصوص آن  را حرارت دهید. شایان ذکر است که این لوله­های سفید در سیم کشی الکتریکی ساختمان و  صنایع گازی نیز کاربرد دارند. از دیگر مصارف لوله­ها سفید می­توان به کاربرد آن­ها در آبیاری و صنعت کشاورزی اشاره کرد که در آبیاری قطره­ای در فضای سبز و پارک­ها نیز به کار برده می‌شوند. از لوله­ها سفید در لوله­ کشی بیمارستان و مراکز درمانی همچون دندان پزشکی­ها هم کاربرد دارند.

بهترین برند لوله­ ی سفید

از بهترین برند­های لوله­های سفید در بازار می­توان به موارد زیر اشاره داشت:

سفید کاسپین پلیمر، هاکان پلاستیک ترکیه، پلیمر اسپادانا، صبا لوله سپاهان و لوله کاسبین پلیمر آبراهان اشاره کرد و برای راهنمایی بیشتر شما برای خرید این سه مجموعه را به صورت مختصر معرفی می­کنیم.

 

 

گروه صنعتی وحید: این مجموعه با بیش از سه دهه تجربه در تولید و عرضه­ی لوله­های سفید اکنون یکی از فعالان عرصه­ی ساخت لوله­های پلیمری محسوب می­شود. محصولات گروه صنعتی وحید طبق آخرین استانداردهای جهانی طراحی و روانه­ی بازار می­شوند. این مجموعه دارای نشان استاندارد ملی، گواهی نامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و پروانه بهداشت از وزارت بهداشت نیز می­باشد. مهمترین تولیدات گروه صنعتی وحید، ساختمانی، آب و فاضلاب شهری و کشاورزی است.

گلد پایپ: این شرکت نیز یکی از معروف­ترین برندها در ساخت انواع لوله­های پلیمری محسوب می­شود. این مجموعه در تولید این دسته از محصولات بیش از بیست و دو سال تجربه دارد و برای ساخت محصولاتش از مجهزترین ابزار آلات و تکنولوژی دنیا بهره جسته است. این در کنار داشتن کارکنان ماهر و خدوم آن را به یک نامی پر آوازه در عرصه­ی تولید انواع لوله­ها تبدیل کرده است. در حال حاضر نیز گولدن آبشار محصولات خود را با برند اختصاصی گلد پایپ محصولات خود را روانه­ی بازار ایران و جهان می­کند و بیمه آسیا ضامن کیفیت محصولات این برند معتبر است.

یزد لوله: این مجموعه­ی صنعتی فعالیت خود را در زمینه­ی ساخت انواع لوله­های پلیمری از سال 1375 آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان محسوب می­شود. این گروه صنعتی با در نظر گرفتن نیاز روز جهان و به کارگیری فناوری روز دنیا و داشتن کادر متخصص و در حاذق توانسته بهترین محصولات را روانه­ی بازار کند.­